Følg oss

Kontakt

Kontaktskjema

Info

BraMat.no er et nettsted for alle som har interesse for, eller spørsmål om mat, vekt, helse, ernæring og livsstil. BraMat.no drives av seriøse og anerkjente fagfolk med lang erfaring innen vektreduksjon og helse på nett.
Kopiering av tekst og annet materiale fra BraMat.no for bruk annet sted er ikke tillatt uten avtale.

Logg inn

Tren tre ganger i uken sammen med Sunn&Sprek.

En effektiv økt på litt over halvtimen. Enkle kondisjons øvelser i kombinasjon med styrkeøvelser for hele kroppen. Timen er bygd opp slik at du har annenhver bolk med kondisjon og styrkeøvelser. Hver kondisjonsbolk varer i totalt 4 min hvis du jobber i intervaller på 45 sekunder, og har en kort ristepause i 15 sekunder. Her jobber du i eget tempo. Det er viktig at du utfordrer deg skikkelig slik at pulsen stiger godt. Under styrkebolken følger du Isabel.

Masse lykke til og GOD TRENING!

Her finner du timeplan for ukene som kommer.

Spre gjerne ordet videre, og få med deg venner og kjente på å trene sammen med oss. Vi oppfordrer deg også til å følge oss på Facebook, både Bramat.no sin Facebook-side og Sunn&Sprek sin Facebook-side, der vi vil legge ut lenke til alle øktene samt litt ekstra inspirasjon og innhold.

Følg oss gjerne også på Instagram, både @bramat.no og @sunnogsprek.no, så får du med deg alt vi legger ut!


Timeplan

Uke 1 Uke 2 Uke 3 Uke 4 Uke 5 Uke 6
Mandag 10/5
Effektiv trening hele kroppen
(Helene)
Mandag 17/5
Kjerne og underkropp
(Helene)
Mandag 24/5
Spenst og underkropp
(Helene)
Mandag 31/5
Effektiv trening hele kroppen
(Helene)
Mandag 7/6
Kjerne og underkropp
(Helene)
Mandag 14/6
Spenst og overkropp
(Helene)
Onsdag 12/5
TABATA, styrke og puls
(Isabel)
Onsdag 19/5
Høypuls
(Isabel)
Onsdag 26/5
TABATA, puls og kjerne
(Isabel)
Onsdag 2/6
Puls og styrke
(Isabel)
Onsdag 9/6
Styrke hele kroppen
(Isabel)
Onsdag 16/6
Puls og styrke
(Isabel)
Fredag 14/5
Pilates stående øvelser
(Vibeke)
Fredag 21/5
Pilates kjerne
(Vibeke)
Fredag 28/5
Yoga med strekk og ro
(Vibeke)
Fredag 4/6
Yogalates
(Vibeke)
Fredag 11/6
Pilates rygg og overkropp
(Vibeke)
Fredag 18/6
Yogalates
(Vibeke)

Tidligere treningsøkter