Følg oss

Kontakt

Kontaktskjema

Info

BraMat.no er et nettsted for alle som har interesse for, eller spørsmål om mat, vekt, helse, ernæring og livsstil. BraMat.no drives av seriøse og anerkjente fagfolk med lang erfaring innen vektreduksjon og helse på nett.
Kopiering av tekst og annet materiale fra BraMat.no for bruk annet sted er ikke tillatt uten avtale.

Annonse:

Her er ukens treningsplan til våre medlemmer.

Som medlem får du tilgang til en ny treningsplan hver uke. Treningsplanen får du også på mail.

Vi har lagt opp til fire treningsøkter per uke, men for mange holder det å trene 2-3 ganger i uken.

Hver uke gir vi deg forslag til nye treningsøkter som du kan gjøre hvor du vil, gjerne ute!

  • Treningsdag 1

  • Tren hele kroppen (video)
  • I denne treningsøkten skal du trene med 10x3 repetisjoner. De ulike øvelsene må altså tilpasses slik at du akkurat klarer å gjennomføre 10 repetisjoner med god teknikk, med korte pauser mellom de 3 seriene. Er øvelsene ukjente bør fokus ligge på teknikk i starten, men om du allerede kan øvelsene godt er det viktig å utfordre deg selv.
  • Treningsdag 2

  • Kondisjonsbank: Intervalltrening
  • Velg en type intervalltrening fra kondisjonsbanken som du har lyst til å prøve ut denne uken. Du kan løpe korte eller lange intervaller, bakkeintervaller eller intervaller på banen, harde eller mindre harde intervaller. Husk at pausene bør være kortere enn dragene, men ikke glem at dette skal være gøy også! Kanskje vil du trene intervall sammen med noen andre?
  • Treningsdag 3

  • Tren med strikk 9 (video)
  • I denne treningsøkten skal du trene med 10x3 repetisjoner. De ulike øvelsene må altså tilpasses slik at du akkurat klarer å gjennomføre 10 repetisjoner med god teknikk, med korte pauser mellom de 3 seriene. Er øvelsene ukjente bør fokus ligge på teknikk i starten, men om du allerede kan øvelsene godt er det viktig å utfordre deg selv.
  • Treningsdag 4

  • Valgfri webtrening, eller en av øktene fra treningsdag 1, 2 eller 3.

Logg inn

DIN UKE

Oppskrifter