Følg oss

Kontakt

Kontaktskjema

Info

BraMat.no er et nettsted for alle som har interesse for, eller spørsmål om mat, vekt, helse, ernæring og livsstil. BraMat.no drives av seriøse og anerkjente fagfolk med lang erfaring innen vektreduksjon og helse på nett.
Kopiering av tekst og annet materiale fra BraMat.no for bruk annet sted er ikke tillatt uten avtale.

Annonse:

Her er ukens treningsplan til våre medlemmer.

Som medlem får du tilgang til en ny treningsplan hver uke. Treningsplanen får du også på mail.

Vi har lagt opp til fire treningsøkter per uke, men for mange holder det å trene 2-3 ganger i uken.

Hver uke gir vi deg forslag til nye treningsøkter som du kan gjøre hvor du vil, gjerne ute!

  • Treningsdag 1

  • Effektiv helkroppsøkt (video)
  • I denne treningsøkten skal du trene med 10x3 repetisjoner. De ulike øvelsene må altså tilpasses slik at du akkurat klarer å gjennomføre 10 repetisjoner med god teknikk, med korte pauser mellom de 3 seriene. Er øvelsene ukjente bør fokus ligge på teknikk i starten, men om du allerede kan øvelsene godt er det viktig å utfordre deg selv.
  • Treningsdag 2

  • Kondisjonsbank: Bakkeintervall
  • Finn en lang og slakk oppoverbakke på ca. 80-100m. Prinsippet er raskt opp og rolig ned. Avhengig av form og utgangspunkt så skal du gå raskt, jogge eller løpe opp så fort du kan uten at du stivner i beina. Du skal føle deg sterk andpusten, og skal ikke kunne føre en samtale.
  • Treningsdag 3

  • Tren overkroppen (video)
  • Denne treningsøkten er lagt opp som en sirkeltrening der du utfører alle øvelsene i en runde på tid (50-40-30 sekunder per runde).
  • Treningsdag 4

  • Valgfri webtrening, eller en av øktene fra treningsdag 1, 2 eller 3.

Logg inn

DIN UKE

Oppskrifter